Facebook莫需有!!!!!Tribute to Eric Chan. 永遠懷念你

Facebook莫需有事件已經第3日,Facebook的官方email回應系,我比大量人舉報我A/C,我入面有違反佢地條例的野喎,所以系統認定我系廣告垃圾A/C,因而比系統強制close左,班死鬼佬都唔知點管理的,我D相同回憶,仲有大家開心的留言,仲有濫gag,而家全部都無晒,好無奈@.@


Facebook唔肯開返比我,回左1個email已經唔再回我,Facebook已經唔再系以前,估唔到佢做野變左咁黑暗,睇黎大家都可以搵定一個可能會比Facebook更好的地方


我比人close之前一晚只系upload過SX-70的相,咁都違法!?好明顯系有心人做野啦,,唔知會唔會系一個好多分身人的group搞呢,無理由突然有大量人舉報的喎


真的假不了,假的真不了,有料的人唔需要系人地背後搞咁多野的,更加唔會做損人不利己的事,又系度壞話鬧神鬧鬼,越講得多大家只會覺得無品原來系咁解的

我只系鍾意影相,D商業活動唔該可唔可以唔好搞我私人A/C,比D品出黎大家睇下好唔好,人容忍有個限度,唔出聲唔代表可以亂黎,我讀得書少,你唔好蝦我!!!


最後非常多謝大家的關心,本人無事,只系D好無品的無聊人令我個舊Facebook A/C close左,而家會用另外一個新的,麻煩大家add返我,而家最麻煩系管理身份用唔晒snapnsnap.com的Facebook page的功能,因為我新A/C唔系開group的人,搞到要從新開一個新的page,好想殺人囉,D無聊人原來系佛口蛇心,喱個文章會系最後1次提及喱件事,事件已經過去,講得多都口臭,大家唔好再提D衰人
,thx!!



新Facebook A/C,麻煩大家add返我丫
http://www.facebook.com/ec919


留言